Forårs rengøring på høje tide

Skulle der være en enkelt der tidligere har været forbi denne blog, vil vedkommende bemærke at en masse gammelt stof er fjernet. Intet vare som bekendt evigt og det var på høje tid.

 

Grunden til at der intet er sket i flere år er den simple at jeg har haft travlt med ting i den virkelige verden. Det har jeg stadig så om der kommer nyt matereial ved jeg ikke, det må tiden vise

7 kommentarer to “Forårs rengøring på høje tide”

  1. Riisager Says:

    Jeg håber du får lidt tid

  2. Emil Says:

    Jeg håber også at du snart får tid til at blogge igen, savner de interessante artikler der blev skrevet førhen!

    • bufferzone Says:

      et forår er blevet til to og det ser stadig lige skidt ud med tiden. Det er heldigvis spændende det jeg bruger tiden på, men jeg får ikke tid til at blogge den næste lange periode

      • Emil Says:

        Sådan er det jo..:-) er alt det gamle indhold permanent fjernet eller ligger du stadig inde med det?

      • bufferzone Says:

        Jeg har nok klader liggende på det meste, men jeg brugte sletningen som en øvelse for at se hvor meget og hvor permanent jeg faktisk kunne slette online materiale. Online delen skulle gerne være helt væk og kun mine egne offline klader bestå

    • Emil Says:

      Det er i hvert fald ikke lykkes mig at finde nogle google chace..Du havde en masse interessante guides og artikler om netværkssikkerhed, nogen mulighed for at du kunne have lyst til at dele dem hvis du stadig har klader liggende?

      • bufferzone Says:

        Hvis du ved specifikt hvad du gerne vil have, kan det nok findes, ellers bliver det svært, jeg producerer ganske mange dokumenter i løbet af et år og mine klader bruges normalt til forskellige ting. mail mig på kim@bufferzone.dk hvad du gerne vil have noget om, så ser jeg hvad jeg har

Skriv et svar

